Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeMiałem dwie F4i, teraz mam RR '05, CBF nie jeździłem. Wg mnie skrzynia działa bardzo precyzyjnie, dzwigienkę wystarczy dotykać i biegi same wchodzą (bez sprzegła oczywiście). Luzu w ukł. przeniesienia napędu nie odczuwam, a już na pewno nie odczuwam z tego powodu bujania w zakretach. Pozycja jest wygodna (przynajmniej przy moim niewielkim wzroście) akurat do jazdy po mieście, na trasy trochę gorzej, głównie ze względu na zbyt małą owiewkę. Nadaje sie do miasta rownież dlatego, że silnik dobrze znosi niskie obroty, VI można włączać już od ok. 3,5 tys. obr./min. Zawieszenia mozna sobie ustawić bardzo miękkie (jak ktoś lubi), jak w kanapowcu. Generalnie ludzie raczej narzekają, że zawieszenia są zbyt miękkie a nie twarde, szczególnie przód. Jakiejś szczególnej skłonności do trzepotania nie ma, ale przy mocnym odkręceniu kierownica jednak robi się "wiotka". Nie zwrociliscie uwagi ze silnik w korkach mocno sie grzeje i często włącza się wentylator dmuchając gorącem. Trzeba tym motorkiem pojedzić dłużej żeby go wyczuć, bo na pierwsze subiektywne odczucia wpływa szokująca początkowo pozycja "nad przednim kołem".
Odpowiedzwitam mam pyt. chce kupic cbr f4 i co wybrac f4i czy f4i sport- jakie sa roznice procz kanapy i ile pala te sprzety ??? Z gory dziekuje .
Odpowiedzja zasuwam rr3 od kilku miesiecy i tez sie zastanawialem nad powodem grzania silnika... rozmawialem z kumplem mechannikime i powiedzial mi ze to norma... 104-106 jak postoisz w korkach... kumpel kupil rr1000 Fireblade z 2005 we wtorek i ma to samo... tez kombinowal co sie dzieje.... aluminiowe silniki... :-) pozdro!
Odpowiedz